Ekonomi

Här har vi samlat de vanligaste frågorna som vi får rörande ekonomi.

FAQ

Jag har fått en felaktig faktura, hur gör jag?

Har du fått en faktura med fel referensnummer, fel kundnummer, fel varor eller kanske något annat fel vänligen ring Sussi Freij +46 16 515250

Jag har fått en påminnelse men saknar fakturan? 

Skicka ett mail där du anger vilken faktura det gäller till info@industripartner.se och att du behöver en kopia av fakturan. 

Jag har fått en kreditfaktura, hur gör jag? 

Har du fått en kreditfaktura, t.ex. efter en retur, drar du av kreditfakturans belopp när du betalar en annan faktura (debetfaktura). 

OBS!

För att undvika onödiga felaktigheter och för att du som kund alltid skall få bästa servicen i alla lägen vill vi att du snarast möjligt meddelar oss om eventuella förändringar som t.ex. ny adress eller ny personal.